BAM
Gudenåløbet 2018

Tilmeldingen til Gudenåløbet 2018  er åbnet.

Tilmeld dig her

BAM
GUDENÅLØBET
Sikkerhed!

Brug gule veste/jakker og gerne med reflexbånd!

HUSK! Overhold færdselsreglerne!

-----------------------

JAGT - DATOER:

Kjællinghøl: 2017/18:

pt. intet oplyst

Vejledning om færdsel i skov.

« Tilbage

Medlemsindlæg

HC`s Kinaberetning

Vor "udsendte" løbekammeret HC, der for tiden er udstadtionerte i Kina for Grundfos, har sendt os nedenstående indlæg:

Her er lidt nyt fra Kina, Zita og jeg har det godt herude, og det går godt på jobbet i TCC på Grundfos.

Jeg sender som lovet lidt billeder fra mine træningsture, min træning er lagt helt om.... Jeg løber nu om morgenen inden jeg skal på job, starter ud kl. 6.

Jeg har nogle korte ruter på henholdsvis 3,5 - 5,1 - 6,0 km, som jeg vælger mellem alt efter hvad jeg lige har lyst til på dagen, det er med fuld speed på hele turen igennem, løb i fredags 5,1 på tiden 19:36, det giver en km tid på 03:50. Det er næsten
helt uden stigning og på fortorve eller cykelstier. (billederne er fra min 6 km. tur, hvor jeg er nede at løbe langs med søen).

Tager en lang tur (16 km.) rundt om Jinji lake i weekenden en gang imellem, jeg syntes de korte ture med høj intensitet giver noget fart, som jeg kan bruge på de lange ture, træner til Shanghai marathon d. 29 november,det bliver spændende at se om taktikken holder.

Har været ude på cykel idag, for at finde en 30 km rute, det blev til en tur rundt om om Du-shu lake og Jinji lake (ren asfalt tur), som jeg sikkert løber næste weekend. Kombinerer med landevejscykling og styrketræning i det lokale fitness center.
Vi har ingen Grundfos løbeklub, men vi er nogle stykker fra Grundfos, der fast mødes kl. 7 hver lørdag morgen, hvor vi kører en tur på 47 km, sidste weekend tog vi en lang tur på 81 km, som billederne er fra.

KVA og jeg er ved at planlægge en cykeltur rundt om lake Taihu den 3. største sø i Kina, der er ca. 280 km. rundt om, så vi tager en overnatning undervejs.

Vejret herude er perfekt nu, for det meste tørt vejr og 22 - 26 grader om dagen, og 19-20 om natten, det blæser sjældent ret meget.

mvh. Hans Chr. (HC)

FAKTA vedr. marathon på muren:

Har lovet at sende lidt info om overnatning i Beijing, hvis der er nogle der vil herud og løbe en tur på muren:

Billigt hotel/hostel med beliggenhed lige ved siden af hutongerne, den forbudte by, wangfujing mm: Jade hostel (ca 150 kr for et dobbeltværelse).
Basic, men rigtig fint og meget sød personale. Det kan være lidt svært at finde for taxachaufføren, da det ligger inde af en lille smøge, så husk lige et telefonnr til receptionen, så forklarer de det til taxachaufføren. De taler alle godt engelsk. Book evt. på hostelsweb.com eller bare google det.

Leje af minibus i BJ: Ring til Julia på +86 15321658303. Det koster ca. 650 rmb pr dag for en minibus med plads til 5-6 personer, inkl guide. Kan bruges til muren mm.

Jeg planlægger selv at tage derop en tur i maj 2011 (tror det er i maj måned) for mig er det en rejse på ca. 1200 km nordpå, jeg kan tage nattoget der kører direkte fra Suzhou eller købe en flybillet.